Sunday, September 22, 2019

ტრენინგის VII დღე




ტრენინგის მონაწილეებმა ერთმანეთს გავიუზიარეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომების ვერსიები.
განვიხილეთ შეფასების პროცესში მოსწავლეთა ჩართვის შესაძლებლობები
გავაკეთეთ რეფლექსია შეფასების არსებულ პრაქტიკასა და ფორმებზე
შეფასების გეგმები კიდევ უფრო მეტად დავამუშავეთ მარტივად გასაგები რომ ყოფილიყო,
შევქმენით შეფასების ფორმები მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომებისთვის,რასაც
გადავხედავთ და შევაფასებთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომებს
ცვლილებებს შევიტანთ სასწავლო პროექტის გეგმაში
გავაკეთეთ რეფლექსიას.


ერთმანეთს ვუზიარებთ სავარაუდო ნაშრომებსა და შეფასების რუბრიკებს
ვიმსჯელებეთ, როგორ შევუწყოთ ხელი მოსწავლეების თვითრეგულირებად სწავლას
მოვძებნოთ დიფერენცირებული სწავლების გზები ყველა ტიპის მოსწავლისთვის
დავგეგმავთ შეფასებას მოსწავლეთა თვითრეგულირებისთვის.
შევქმენით დამატებითი მასალები მოსწავლეთა გეზის მისაცემად (სკაფოლდინგი) რათა მოსწავლეებმა შეძლონ სასწავლო პროექტის მოდიფიცირება,შეძლონ
 რეფლექსიის გაკეთება
მოახერხონ  თემისთვის საჭირო ფასილიტაციის მასალების მომზადება და  დაგეგმვა.

განვიხილეთ, როგორ გამოვიყენოთ კითხვების დასმის სხვადასხვა ტექნიკა
როგორ შევქმნათ პრეზენტაციები, დოკუმენტები, ცხრილები და ვებრესურსები, მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის ხელშესაწყობად
დაგეგმეთ და განიხილავეთ სასწავლო პროექტის განხორციელების იდეები
შევქმენით მასალები
მოდიფიცირება გავუკეთეთ სასწავლო პროექტის გეგმას
გავაკეთეთ რეფლექსია მიღებულ ცოდნაზე
შევაფასეთ სასწავლო პროექტის პორტფოლიოები
განვსაზღვრეთ პროფესიული განვითარებისა და ტექნოლოგიური რესურსების წყაროები მასწავლებლებისთვის

No comments:

Post a Comment